Wat vinden jullie van Computrain? Cedeo deed een klantonderzoek. De resultaten waren zeer positief: 90 procent van de klanten is tevreden en 10 procent zeer tevreden. Hiermee hebben we opnieuw voor 2 jaar de Cedeo-kwaliteitserkenning gekregen.
Er zijn in Nederland zo veel opleidingsinstituten dat opleidingsfunctionarissen soms door de bomen het bos niet meer zien. Om hun beter overzicht te geven, voert Cedeo klanttevredenheidsonderzoek uit onder inkopers van trainingen, opleidingen, coaching enzovoort. Om een Cedeo-kwaliteitserkenning te krijgen, moet ruim 80 procent van de opdrachtgevers tevreden tot zeer tevreden zijn over de kwaliteit, continuïteit en bedrijfsgerichtheid van de onderzochte organisatie.
Enkele opmerkingen van de ondervraagden: “Ik kies voor Computrain op grond van de kwaliteit van de trainingen en de trainers”, “Ze hebben meerdere locaties beschikbaar voor de opleidingen”, “Sterk vind ik de breedte van het aanbod” en “Ze hebben grote diversiteit in trainingen en zijn heel erg op de IT gericht.” Men is bereid om Computrain aan te bevelen aan anderen en sommigen hebben dit ook al gedaan.
Ook samenwerken met Computrain? Bekijk ons opleidingsaanbod.