Computrain is de komende twee jaar (weer) CEDEO-erkend voor zowel maatwerk- als open lijn trainingen, cursussen en opleidingen. CEDEO is een onafhankelijke organisatie, welke kwaliteitsnormen voor HR-dienstverleners toetst. Recentelijk heeft de organisatie een klantentevredenheidsonderzoek gehouden onder onze cursisten en opdrachtgevers en hier is een score van maar liefst 98,5 voor onze maatwerkoplossingen en een score van 91,5 voor onze open lijn dienstverlening uitgekomen. Om voor de CEDEO-erkenning in aanmerking te komen, moet tenminste 80% van de geïnterviewden tijdens het klanttevredenheidsonderzoek aangeven tevreden tot zeer tevreden te zijn met de dienstverlening en aan deze norm voldoen wij dus ruimschoots.
Wij bieden een groot aantal trainingen en opleidingen aan, waarmee IT-professionals en organisaties hun leerdoelen gemakkelijk kunnen behalen. Het kan hierbij zowel om individuele ontwikkeling als om maatwerk voor een gehele afdeling gaan. Onze zeer ervaren docenten geven cursisten als geen ander de handvatten om nieuw geleerde kennis succesvol uit te kunnen voeren in de praktijk. Het bijbehorende trainingsmateriaal vormt bovendien een handig naslagwerk om opgedane kennis gemakkelijk toe te passen. Dit blijkt ook uit enkele reacties van deelnemers aan het klanttevredenheidsonderzoek:
“Ik had niets beters kunnen wensen dan deze docent. Hij had voorbeelden uit de praktijk, gaf ons veel ruimte om zelf te oefenen en zorgde er tussentijds ook nog voor dat iedereen goed mee kon komen.”
“De docenten komen uit de praktijk en dit is een enorm pluspunt. Alles is voor ons naar tevredenheid verlopen. Ik heb geen verbeterpunten.”
“Het materiaal is heel goed. Een werkboek met veel oefeningen en een theoretisch boek. Het theorieboek is heel handig als naslagwerk.”
Niet alleen de inhoud van onze trainingen, maar ook het contact met de deelnemers, de informatie over onze trainingen en het na traject vinden wij van groot belang. Uit het klantonderzoek van CEDEO blijkt dat deelnemers niet alleen zeer positief zijn over de trainingen, maar ook over het lesmateriaal, de prijskwaliteitverhouding en alle processen er omheen. Respondenten zijn tevens te spreken over de leslocaties en de bijbehorende royale lunch. Het merendeel van de cursisten geeft aan de opleidingsdoelen met behulp van de training te hebben bereikt. Sommige cursisten kozen daarnaast voor een vervolgtraject, omdat ze na de gevolgde cursus dieper in de stof wilden duiken of nieuwe ambities kregen.
Respondenten reageerden als volgt:
“Ik was enigszins bekend met de materie en de uitvoering sloot perfect aan bij mijn hoop en verwachtingen.’’
“De informatie stond duidelijk op de website, maar per mail heb ik ook een brochure ontvangen. Hier stond alles duidelijk in vermeld: zowel de inhoud van de opleiding als de kostprijs hiervan”
“Ik vond de afwisseling tussen theorie en praktijk heel goed. Eerst theorie en vervolgens oefeningen uitvoeren.”
“Ik ben tevreden over het totaalplaatje. Zelfs zo tevreden dat inmiddels mijn hele afdeling deze opleiding heeft gevolgd”
“Alles is goed verlopen. Ik heb mezelf pas laat opgegeven voor de cursus, maar dit heeft geen problemen opgeleverd. De facturatie was snel en foutloos. Omdat ik zo laat was met opgeven heb ik een paar keer telefonisch contact gehad en dit verliep heel goed”
“De prijs is heel normaal. Ik heb bij andere opleidingsinstituten niet echt afwijkende prijzen gezien. De kwaliteit is heel goed. Een enthousiaste docent die het goed kan overbrengen, en de locatie en catering zijn uitstekend.”
Wij zijn blij met de resultaten uit het CEDEO-klanttevredenheidsonderzoek. Onze trainingen en docenten worden zeer positief gewaardeerd, evenals de informatievoorziening en andere voor cursisten relevante aspecten. Ook de komende jaren gaan we natuurlijk weer ons best doen om onze dienstverlening op dit hoge niveau te houden, terwijl we ons cursusaanbod en onze maatwerkoplossingen continu aan zullen passen aan ontwikkelingen binnen de IT.