ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support (Klassikaal)
Breid je ITIL®-kennis uit om een succesvolle IT-supportorganisatie in te richten
Cursusvorm
Klassikaal of Virtueel
Dit is een leervorm waarbij je tijdens 1 tot 5 aaneengesloten dagen virtuele of klassikale theorie krijgt aangeboden van een trainer waarna je deze theorie in de praktijk brengt middels opdrachten op een pc. De verhouding tussen theorie en opdrachten is ongeveer 50/50. Deze combinatie zorgt voor een optimale verwerking van de leerstof.
Tijdens deze training leer je hoe value streams bijdragen aan het integreren van IT-ondersteunde producten en diensten. Onder begeleiding van een gecertificeerde trainer ga je aan de slag met ITIL® 4 voor het creëren, leveren en ondersteunen van IT-diensten.
Jouw resultaat
Na afloop van deze training ben je bekend met:
ITIL® 4 Foundation (samenvatting key concepts) in relatie tot Create, Deliver and Support
Hoe een service value stream gepland en gebouwd kan worden om IT-services te creëren, te leveren en te ondersteunen
Hoe de ITIL® practices bijdraagt aan het creëren, het leveren en het ondersteunen van het Service Value System en de value streams
Hoe services worden gecreëerd, geleverd en ondersteund; onder andere: het managen van queues en backlogs, het prioriteren van werk, applicaties aanschaffen of zelf ontwikkelen, sourcing-opties, service-integratie en -management
Voor wie
Je bent verantwoordelijk voor of betrokken bij het inrichten en beheren van IT-servicemanagement binnen je organisatie. Bijvoorbeeld in de rol van IT-servicemanager, change of delivery manager of (tweedelijns) servicedeskmedewerker.
Aanpak
Deze ITIL4®-training wordt gegeven op basis van de theorie, met uitstappen naar de praktijk, een case, (groeps)opdrachten en praktijkgerelateerde discussies. Zo worden de ITIL®-concepten concreet en toepasbaar gemaakt voor de praktijk.
Voorkennis
Je hebt ervaring met IT-servicemanagement en bent in het bezit van het certificaat ITIL® 4 Foundation.
Studiemateriaal
Tijdens de training wordt gebruikgemaakt van geaccrediteerd Engelstalig studiemateriaal. Dit omvat hand-outs en een boek. Hiermee kun je je na de training optimaal verder voorbereiden op het officiële examen ITIL® 4: Create, Deliver and Support. Tevens beschik je over een zeer moderne online leeromgeving. Deze omgeving bevat alle informatie die je voor de training nodig hebt. Daarnaast kun je makkelijk communiceren met de overige deelnemers.
Na afloop van deze training plan je het officiële examen ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support in op een door jou gekozen datum. Dit examen is inbegrepen bij de training. Na succesvolle afronding van het examen ontvang je het certificaat 'ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support' van PeopleCert.
Prijzen zijn BTW vrij zonder opslag. Trainingsmaterialen en arrangementskosten zijn altijd belast met 9% BTW.
ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support (Klassikaal)
Cursusvorm
Klassikaal of Virtueel
Dit is een leervorm waarbij je tijdens 1 tot 5 aaneengesloten dagen virtuele of klassikale theorie krijgt aangeboden van een trainer waarna je deze theorie in de praktijk brengt middels opdrachten op een pc. De verhouding tussen theorie en opdrachten is ongeveer 50/50. Deze combinatie zorgt voor een optimale verwerking van de leerstof.