Optimaal servicemanagement door continu verbeteren
Cursusvorm
Klassikaal of Virtueel
Dit is een leervorm waarbij je tijdens 1 tot 5 aaneengesloten dagen virtuele of klassikale theorie krijgt aangeboden van een trainer waarna je deze theorie in de praktijk brengt middels opdrachten op een pc. De verhouding tussen theorie en opdrachten is ongeveer 50/50. Deze combinatie zorgt voor een optimale verwerking van de leerstof.
Verdiep je in de nieuwste inzichten binnen servicemanagement met ITIL® 4. ITIL® 4 is een logisch voortvloeisel uit ITIL® v3. Hiermee maak je een praktische en flexibele transitie mogelijk in je organisatie, waardoor nieuwe werkwijzen toegepast worden waar de hedendaagse digitale wereld om vraagt. Een belangrijk verschil betreft de aansluiting op best practices en frameworks zoals lean, agile en DevOps. ITIL® 4 past hierdoor goed in organisaties die werken met deze technieken. Door deze mee te nemen in servicemanagement is het mogelijk om de service naar een nieuw niveau te tillen. Wil jij weten hoe je dit doet? Volg dan deze training.
Jouw resultaat
Na afloop van de training:
Ben je op de hoogte van de actuele ontwikkelingen binnen IT-servicemanagement
Begrijp je de sleutelbegrippen en gemeenschappelijke taal rondom ITIL
Ben je in staat om de belangrijkste principes van ITIL toe te passen in je werkzaamheden
Heb je inzicht in hoe ITIL zich verhoudt in relatie tot andere best practices zoals lean IT, agile en DevOps
Ben je voorbereid op het officiële ITIL® 4 Foundation-examen dat inbegrepen is bij deze training
Voor wie
Deze training is ontwikkeld voor iedereen die zich bezighoudt met beheer en exploitatie van de IT-infrastructuur en het leveren van IT-services, zoals IT-medewerkers en -managers. Ook voor applicatie-, project-, proces- en businessmanagers die direct betrokken zijn bij de IT is deze training een uitstekende keuze.
Aanpak
Tijdens deze klassikale training word je in een efficiënt programma volledig voorbereid op het officiële examen ITIL® 4 Foundation. Je krijgt hierbij actuele kennis aangereikt op het gebied van IT-servicemanagement, die je direct in de praktijk kunt toepassen. Door de jarenlange ervaring en de persoonlijke aandacht van onze zeer ervaren trainers volg je bij Computrain gegarandeerd een kwalitatief hoogstaande ITIL®-training.
Voorkennis
Je hebt geen specifieke voorkennis nodig.
Studiemateriaal
Tijdens de training wordt gebruikgemaakt van geaccrediteerd studiemateriaal. Dit omvat hand-outs en een boek. Hiermee ben je optimaal voorbereid op het officiële ITIL® 4-examen. Tevens beschik je over een zeer moderne online leeromgeving. Deze omgeving bevat alle informatie die je voor de training nodig hebt. Daarnaast kun je makkelijk communiceren met de overige deelnemers.
Na afloop van deze training ontvang je het officiële certificaat ‘ITIL® 4 Foundation’ van Computrain.
Met deze training ben je uitstekend voorbereid op het examen ITIL® 4 Foundation. Je kunt het examen afleggen bij een van onze examencentra. Je kunt je hiervoor apart aanmelden.
LET OP: vanaf 1 november 2019 is het examen inbegrepen bij de training.
Prijzen zijn BTW vrij zonder opslag. Trainingsmaterialen en arrangementskosten zijn altijd belast met 9% BTW.
ITIL® 4 Foundation (Virtueel)
Cursusvorm
Klassikaal of Virtueel
Dit is een leervorm waarbij je tijdens 1 tot 5 aaneengesloten dagen virtuele of klassikale theorie krijgt aangeboden van een trainer waarna je deze theorie in de praktijk brengt middels opdrachten op een pc. De verhouding tussen theorie en opdrachten is ongeveer 50/50. Deze combinatie zorgt voor een optimale verwerking van de leerstof.