Functioneel beheer ondersteunt de bedrijfsprocessen en applicaties binnen de gebruikersorganisatie door een goede informatievoorziening. In je rol als functioneel beheerder ben je de schakel tussen de gebruikerskant (de afnemers van de informatievoorziening) en de technische kant (de aanbieders van IT-services). In deze training word je stapsgewijs wegwijs gemaakt in alle facetten van functioneel beheer en ontwikkel je je tot spin in het web in je eigen gebruikersorganisatie.
Voor wie
Deze training is bedoeld voor ambitieuze mensen die zich willen ontwikkelen op het terrein van functioneel beheer. Daarnaast is deze training geschikt voor iedereen die op uitvoerend niveau een rol speelt bij het verbeteren van de informatievoorziening, zodat deze beter aansluit bij de behoeften van de organisatie.
Aanpak
In deze klassikale training wordt op een praktijkgerichte manier aandacht besteed aan alle belangrijke onderwerpen voor de professionele functioneel beheerder. De diverse kernprocessen komen uitgebreid aan de orde.
Voorkennis
De training gaat uit van een vooropleiding op MBO-niveau of enkele jaren relevante werkervaring. De training BiSL® Foundation vormt tevens een prima voorbereiding.
Studiemateriaal
In deze training wordt de meest actuele literatuur gebruikt. Tevens beschik je over een zeer moderne online leeromgeving, e-Connect. Deze omgeving bevat alle informatie die je voor de training nodig hebt en aanvullende informatie. Daarnaast kun je makkelijk communiceren met de overige deelnemers.
Klassikaal of virtual classroom
Je kunt dit programma klassikaal volgen op een locatie naar keuze. Omdat je binnen een groep veel van elkaar leert, bieden we je een alternatieve locatie aan wanneer er voor jouw voorkeurslocatie onvoldoende aanmeldingen zijn. Onze leslocaties zijn gevestigd door heel Nederland. Geef je de voorkeur aan lessen op vaste tijden, met een docent én digitaal? Dan biedt virtual classroom je de uitkomst. Voor meer informatie over onze opleidingsvarianten, zie de pagina Opleidingsvarianten op onze website.